De yoga bij Griet is een echt moment van ontspanning, van onderhoud voor je hele lijf.

 

Ik vind het fijn dat de organen en de meridianen mee worden vermeld en dat je dus weet welke oefening je waarvoor doet. Goed stretchen en ademen en zakken in je lijf, het is voor mij gewoon een noodzaak.

Geen ingewikkelde houdingen waarvoor je een doorgewinterde yogi moet zijn die met zijn neus aan zijn knieën kan, maar yoga op mensenmaat.

En nadien slaap ik altijd super goed.

Heidi – met Menna

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *